fotbollsutbildning, trött & mera trött.

Hejsan!
Jag har inte skrivit något idag eller igår. Men igår så var jag på typ en fotbollsutbildning med några från mitt lag, och massa andra tjejer från andra lag. Det var superkul! Den var slut vid 15tiden. Sedan var jag på middag och kom hem vid 23tiden och då gick jag och la mig för jag var huuur trött som helst! Det var sån utbildning idag också, KUL!
Kom hem för typ 1&en halv timme sen.
Nu bara slappar jag och tar det lugnt! Är trött.
Ikväll skall jag lägga mig tidigt så jag kommer i fas till skolan och för att jag är trött.
Skall fortsätta kolla på Cougar Town nu ;)
puss

Kommentera?
Postat av: anna

men söta lilla gumman, gå och lägg dig nu då

2010-08-22 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0