Långt inlägg

Hej alla söta läsare!
kom hem från lägret igår. Var jättetrött så jag orkade och hann inte blogga. Tog ett bad och sedan gick jag bar och la mig och somnade direkt! Men det var superkul i Halmstad! Det kommer kanske lite bilder i senare :)
Idag var det iallafall skolfoto på morgonen kl 9.05, hoppas jag inte blundade eller något sånt :P
Slutade 15.55 idag, men det kändes inte så långt som tur var, för sista lektionen var samhäll och det var kul!
Sen gick jag hem med Julia, Moa och Sara.
Jag och Julia gjorde matteläxan, så nu är det avklarat. Men har ungefär 5 andra läxor. Fast de är inte så svåra.
____________________________________________________________________________________________
Det känns konstigt.. Det är helt klar himmel ute och solen skiner, men det är kallt! Det känns att hösten är på väg :(
Nu skall jag antingen gå ut i trädgården med mamma eller hjälpa henne med maten.
jag och min mamma där bak som man knappt ser :P
BYYE , cya

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0