SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN



Vilken är din favoritaffär?<3
Jag har ingen direkt favoritaffär, men Åhléns City har väldigt mycket olika saker. Allt från parfymer, smink, hår/hudprodukter till kläder. Ja, de har allt möjligt. Så Åhléns gillar jag! :)

Dina bästa kompisar?<3
Jag har många riktigt bra vänner, att skriva alla här blir lite jobbigt :P

Har du vart utomlands i sommar? <3
Ja, i början av sommaren var jag på Sicilien

Du skulle göra en design t mig, så chatta vi på msn men det blev ingenting.. om du har tid kan du inte adda min msn så kan vi prata igen? tack
Tyvärr har jag inte haft tid. Det är många som har velat ha designer och jag jag gör först och främst till sånna jag känner och när jag har tid och lust. Nu när skolan börjar kommer jag att ha ännu mindre tid.
Hoppas du får tag i någon annan som kan fixa en design till dig :)

Favoritmat?<3
Laxfärsbiffar med tariyakkesås och nudlar är nog min favorit

Är det något speciellt märke du gillar mer än andra?
Jag tycker att Tommy Hilfiger har mycket fint. Men det varierar mycket för det finns ju jättemycket fina kläder m.m
Annars gillar jag kläder med lite navy-stil

Favoritämne i skolan?<3
Jag tycker syslöjd är väldigt roligt, NO & Matte är också ofta roligt, men inte alltid :P

Om du fick välja exakt vilket land som helst, vilket skulle du vilja bo i?
Hmm.. Jag skulle vilja bo i ett land där det är varmt och soligt på vår, sommar, höst. Och att vintern är som September/Oktober är här. Blått vatten, fina klippor och vit sand skulle vara perfekt. Men det ska vara ett tryggt land. Där det inte är krig och sånt.

Ljusblått / Marinblått?<3
Det var svårt... Men jag tror nog marinblått :)

Vilka bloggar följer du?
Julia, Alexandra, Kenza, Emma och några fler.

Vad var det bästa med Sicilien?
Det var nog att det var fint väder varje dag. Och att det var så fint!

Hur kan du vara så snygg?
Jadu, jag kanske härmar dig?:P

Är du nöjd med den nya klassen?
Ja, jag är väldigt nöjd! Självklart är det några jag skulle velat hamna med. Men man kan inte få allt och jag är nöjd!

Vad gillar du med att spela fotboll?
Att jag har fått så många bra vänner och att vi har så kul tillsammans och att vi har en jättebra lagstämning.
Det är ju jätteroligt att spela match, lägga mål, träna & så också. Allt är kul med fotboll! Förrutom skador :)

Tycker du om Twilight? ;D
Ja, böckerna är superbra och filmerna är också bra :)

Vilket är ditt favoritväder?
Soligt! :)

Vilket är ditt favoritdjur?
HUND!

Hur lärde du dig photoshop? :)<3
Jag testade mig fram med olika saker. I början blev det inte bra, men efter hand blir det bättre och bättre. En del saker jag vill lära mig söker jag på YouTube så kan man hitta en video där någon berättar och visar hur man ska göra någonting :)

Gillar du Justin Bieber?
Jag gillar en del av hans låtar :)

Vem är din idol?
Jag har ingen direkt idol.

Är du kär i någon?
Nej, inte just nu.

Vilken är din favoritfilm?
Tycker om många filmer! Men Letters to Juliet, Taxi 2, Twilight, Wild Child, PS I love you m.m :)
Kärleksfilmer är bra :P

Vilken är den bästa filmen du har sett?
Någon av de filmerna i svaret på frågan över.

Vill du bli en känd bloggare?
Det skulle säkert vara kul. Men då skulel man inte få ha så mycket privatliv så jag tror inte jag ska satsa på att bli någon känd bloggare. Men lite halvkänd skulle vara kul!

Vems blogg gillar/följer du mest?;D
Jag tycker om Kenzas blogg

Hahahaha, har ingen mer frågaXD Har du??
Haha, nej tyvärr jag har ingen fråga :P

Kan du göra en header till mig och lite design?<33 // Aina
Någon gång kan jag säkert göra det. Men jag har gjort väldigt många på sistone och nu börjar skolan snart så jag kommer nog mest göra headers till mig själv när jag har tid och lust. Jag har ju nyss gjort en design till dig, är du inte nöjd med den? :)

Hur kommer det sig att Viktor är ginger och inte du är det? O.o
Jadu.. :)

Vilka bloggar följer/läser du?
Den frågan har jag svarat på men Julia, Alexandra, Kenza, Emma och ibland lite andra. (länkar finns längre upp)


______________________________________________________

det var svaren på alla frågor, hoppas ni är nöjda!
puss

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0