Fullt upp

Hej på er, det var ett tag sedan! Har ju inte bloggat sedan julafton som ni ser. Men jag har varit iväg hos farfar och träffat kusiner och sedan mormor och morfar och träffat kusiner. Så jag har haft fullt upp de här dagarna och inte haft tillgång till datorer. Men nu är jag tillbaka med ny energi. (:

Tyvärr har jag åkt på en rejäl förkylning, jag håller tummarna att det släpper till nyår som ska firas med våra goda vänner som vi alltid gör. Jag har i alla fall inte ont i halsen längre, det är ju positivt. 

Jag har fått fler fina julklappar nu, (av släkten) så det kommer antagligen bilder senare. Men jag kan ju lika väl berätta:



Av farfar:
- Prydnadskudde med flagga från Lexington
- Pengar

Kusinerna på pappas sida:
-Presentkort på Åhléns

Mormor och Morfar:
- Eclipse (filmen)
- Prenumeration på FRIDA

Kusinerna på mammas sida:
- Presentkort på Åhléns (igen. Men det är en toppenpresent! (: )


Nu ska jag kolla på TV med familjen. 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0