julklappar - fixat!

Hallojsan! För ett tag sen kom jag hem från stan med Lovisa. Vi hade det kul! Jag köpte julklappar till min familj (kan dock inte säga vad här i bloggen för de läser min blogg (;). Sen när jag kom hem så fixade jag med julklapparna, slog in dem och så.  Så nu är jag klar med alla julklappar, känns skönt och jag är nöjd. 

I stan köpte jag en sak till mig själv också:

Ett iPhone-skal till min mobil. Tyckte det var jättesött! Och så passar det till min mobil eftersom att den är vit (:

Hoppas ni haft en bra dag!
KRAM

Kommentera?
Postat av: Ae

Just det! Vilken tur att du inte avslöjade något... :-)

2010-12-12 @ 19:39:06
Postat av: Ae

Just det! Vilken tur att du inte avslöjade något... :-)

2010-12-12 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0