Julklappar

Jag sa ju att jag skulle visa bilder på det jag skulle få, så här kommer det (:

- Playstation 3 + Några spel (Fick detta med min bror) Tog inte kort på det heller..

- Sällskapsspelet "Med vilda gester".

- One Piece :D :D :D


- Från v: Blus i jeansliknande matrial, "fodral"/klänning till nyår, supergosig stickad kofta!


- Mysstrumpor (från min bror), knästrumpor & stor stickad halsduk


- Plattång, värmeskydd & parfym (Radiance)


- Speciella typ "tushpennor" sk. Promarker, papper till pennorna, gelépennor & vanliga färgpennor


- Vet inte vad det heter, men en sådan docka man har när man tecknar (:


- Önskade mig en hund så jag fick en hundkalender (:, anteckningsbok & dagbok som jag ska dekorera (:


- Ser ni? "Hjärtörhängen" som mammas kompis kompis har gjort! (Hon gör silversmycken)


Sött armband! (från min bror)


Ååh, jag blev verkligen superglad för allt! Mycket fina saker tycker jag (: Sen ska jag fira 2 "mini-julaftonar" till, hos farfar m. kusiner & hos mm & mf m. kusiner. Så det ska också bli kul. Men det har i alla fall varit en lyckad julafton.

Kram

(vissa bilder är lite "överexponerade" men jag orkade inte redigera dem. Men det duger säkert.)


Kommentera?
Postat av: julia brandt ;) <3

2010-12-27 @ 19:54:25
Postat av: Julia Brandt ;) <3

sjukt fina grejor gillar one piece'

hahah (med vilda gester) kommer ihåg nar jag du julia o amanda spelade det hos mig super kul

2010-12-27 @ 19:56:26
Postat av: :D

Fick också en OnePice dom är skit sköna!

2010-12-30 @ 19:05:56
Postat av: malin<3

As fina saker du fick!:)

Min mamma gör oxå silversmycken :=)

2011-01-05 @ 23:18:17
URL: http://littlemissfransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0