VILDSVIN!!!!??

Heeej! Idag började vi tidigt med idrott, efter idrotten har vi håltimme. Så några stycken och jag gick en promenad med mycket snöbollskast.. :) Men det ledde till att vi istället gick hem till Julia och åkte pulka i hennes branta backa en stund. Annars har dagen varit som vanligt. 

På väg hem från skolan när vi var nästan hemma (jag, Sanna & Ashton) så hörde vi något grymtande, det lät typ som en gris. Så jag trodde det var ett vildsvin för det har funnits i mitt område. Så vi sprang till min uppfart och stannade och lyssnade och det fortsatte låta. Men det var nog en fågel eller något annat konstigt. Det var i alla fall ganska läbbigt tycker jag.. 

Nu ska jag kolla igenom engelskan och matten. Har matteprov imorgon. Sedan är det fotbollsträning.

KRAM

Kommentera?
Postat av: rebecca

lycka till på provet!

2010-12-07 @ 16:51:08
URL: http://linneabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0