What a funny day!

Hej på er! För en stund sen gick Sanna hem, var med henne idag efter skolan. Det var kul! 

I skolan hade vi som sagt innebandytunering. Det gick bra. Vi vann alla matcher (vi släppte in 12 mål & gjorde 32). Så vi gick till final där det stod 5-5 tills det var typ 30s kvar, så fick de andra straff och de sätter den.. Det var lite surt. Men vi var väldigt bra tycker jag! Så jag är nöjd (: Vi får ta revansch i 8:an. 

Ikväll blir det att kolla på Ung & Bortkämd m.m. Men nu ska jag leta fram mina skridskor för vi ska åka skridskor imorgon.

KRAM

Kommentera?
Postat av: julia <3

vi gjorde väl 37 mål? :P

2010-12-21 @ 06:27:08
URL: http://juliaofswedeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0