Gammal design tillbaka!

God morgon! 

Vaknade för ungefär en halvtimme sedan, skönt att sova länge! Igår när jag sov hos Julia vaknade jag kl 7.10, och det var väldigt tidigt för mig. Sitter och tittar på Sjunde himlen nu. Ganska gammal serie, men jag gillar den! Innan den var det "Americas funniest homevideos", det är bara så roligt! Haha. Ni vet när det är folk som har skickat in videor på klantiga, roliga m.m saker som har hänt typ, alltså de har filmat och så har någon av misstag gjort något väldigt kul!
Jag ska ta och äta frukost alldeles strax & koncentrera mig på tv:n. 

Cya later! 

Ps. Min gamla design är tillbaka. De flesta av er tyckte bättre om den. Och det gör jag med  :)


Hahahah!

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0