När lammen tystnar

Tjenaaare, haha nej skoja men hej! Hoppas ni haft en bra dag!? 

Jag har i alla fall haft det. I morse väckte mamma mig kl.7.15 typ. Så åt jag frukost. Sen somnade jag om och väcktes typ 9.30. Haha. Men efter det låg jag bara och titta på tv typ till lunch. Sen tog jag en dusch och så bestämde jag och Lovisa att vi skulle göra något.

Så jag tog bussen till henne, men på väg till busshållplatsen haglade det hur mycket som helst. Jag sträckte ut handen och haglet var så "hårt" så det gjorde ont och det verkligen piskades mot en. Men sen kollade vi på två filmer. Först en Erene Huss film & sen När lammen tystnar.. 
Ja, man kan väl säga att båda var ganska äckliga men När lammen tystnar är ju helt klart värst. Har sett den innan men det var längesen. 

Nu sitter jag här och tittar på tv. Det är typ inga bra program just nu.

jag & Julia för några veckor sen.

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0