höstmarknad

Idag har ju jag varit hemma från skolan, just nu känner jag mig bättre. Har 
fortfarande ont i halsen & snuvig, men ingen feber tror jag (:

Ska snart åka till min mormor & morfar. Det ska bli kul! Imorgon ska vi gå 
på en höstmarknad i byn de bor i. Varje år går vi på den. Där finns allt 
möjligt skojigt! Barnen i byn får ledigt från skolan när den marknaden är, 
ganska häftigt tycker jag. Haha! Eller det var i alla fall så när min mamma 
var liten, nu vet jag inte. 
Sen på lördag ska vi fira morfars födelsedag, egentligen fyller han år idag.

De bor typ 4-5h härifrån så jag ska sysselsätta mig i bilen med att börja 
läsa Anne Franks dagbok som ni säker hört talas om, sticka & kanske ta
och rita lite kanske. 

Nej, nu ska ta jag ta på mig kläder!

puss

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0