JAG SKA FÖRSÖKA!

FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT
för att jag har uppdaterat så dåligt. Ska verkligen försöka bättra mig. Men på vardagar har jag mycket läxor och fotboll.
Igår efter skolan hade jag och några klasskompisar munktävling i kiosken. Haha, det var skoj!
När vi gick från kiosken som ligger i simhallen/idrottshallen så kom Isadora och Sanna som hade haft gympa.
Sen var jag med Sanna. Vi hade det roligt.
På kvällen var jag, mamma o pappa på middag hos Julia. Det var skoj. Jag och Julia hade jättekul som vanligt. Haha.
Idag ska jag spela match. Sen direkt efter ska jag på på "kalas" med några tjejer på Hard Rock. Ska spela bowling, äta gott m.m :) Nu ska jag packa och göra mig iordning.
Puss

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0