Kort och rolig dag! :)

Har precis duschat efter fotbollen, så nu är jag ren och fräsch :)
Idag hade vi ju iallafall engelskprov på mrogonen. Sen hade vi håltimme i typ 2h för vår idrottslärare höll i skolvalet och sen var det bamba. Men på håltimmen då så gick jag, Moa, JuliaB, Amanda, Lovisa & JuliaJ hem till JuliaJ. Vi gjorde makaroner och värmde köttfärssås till lunch, mums! Myyycket godare än bambas fisk som vi annars skulle ätit. Sen åt vi vaniljglass med massa chokladsås, haha :D
Sen fick vi springa till skolan, men vi kom ändå i tid. Typ 5 min innan lektionen började. Sen hade vi engelska i 1h, vi läste i vår "Oliver Twist" bok, sen skolval o sen en halvtimme historia. Så det var en kort dag.
Nu ska jag gå ner och äta lite mat.
puss

ny duschad

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0