Vinst för blåvitt!

Kom hem från Ullevi för typ en halvtimme sen eller nåt. Det gick ju riktigt bra för ifk, så det var ju kul! Eller de vann mot Gefle med 3-0. Fast vet inte, Gefle kanske ligger sist i tabellen så det kanske inte var så oväntat, haha. Men jag tyckte i alla fall de spelade skitbra! Nu ska jag ta fram kläder till i morgon (om jag kan bestämma mig..), packa väska osv. Börjar 10.00 & slutar 13.00 i morgon så det är skönt att det inte är så länge! Hoppas bara på att vi får ett hyffsat schema nu, men ja, det blir väl helt okej i alla fall kan man ju hoppas! Bloggar nog inte mer idag, så vi hörs i morgon. God natt!



Kommentera?
Postat av: Andrea

sv: jaha okej :D

2011-08-23 @ 08:11:22
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0