bloggpausen är över! :))

Nu har jag haft bloggpaus i över en vecka som ni säkert märkt. Men jag har helt enkelt inte orkat bogga, haha.. Nu ska jag göra mitt bästa med att blogga! Igår så var det snarket i skolan, man kollade bara på en film och gick hem sen. Så jag började typ 10 och slutade innan 12, ganska chill. Sen gick jag, Moa, Sanna & Johanna hem till mig och gjorde pannkakor med massa gott på och satt och prata, mysigt! Sen på kvällen hade Amanda dop, så var vi några på det. Sen var jag med dem på kvällen och åt middag, pratade om allt möjligt, körde "jaag har aldrig.." osv. Jättekul i alla fall! Vaknade typ 13.30 idag, vilket var väldigt skönt att sova ut, haha. Nu måste jag städa mitt rum, sen får jag se vad jag gör. Puss

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0