Bright Eyes

Idag var skolan ganska skön, var bara helt sjukt trött, längtade efter min säng hela dagen typ! När jag kom hem pluggade jag ett tag och sedan var det fotboll. Första inomhusträningen, det var lite stelt och så i början, känns konstigt att spela inomhus? Menmen, det var självklart roligt! Kom hem strax före 20 tror jag, då åt jag och nu har jag precis tagit en dusch. Men nu måste jag ägna mig åt läxor igen, ska läsa lite NO och sedan sova, tänkte lägga mig tidigt idag så jag inte är så trött i morgon, det hade varit härligt! Vi hörs i morgon :)

Just det, det snöade ju inatt, hehe. Första gången i år, äntligen liksom. Fast det är ju borta nu men jag hoppas på mer snart! :))


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0