FAKTA OM MIG

Dag 1: Fakta om mig
Dag 2: Bästa filmerna
Dag 3: 5 snyggaste killarna & 5 snyggaste tjejerna
Dag 4: Min framtid
Dag 5: Min familj
Dag 6: Drömresan
Dag 7: 10 sanningar om mig själv
Dag 8: I min väska
Dag 9: Mina kompisar
Dag 10: Favoritlåt för tillfället


FAKTA OM MIG:

Jag heter Sara, är 14 år gammal, alltså född 1997. Jag driver denna lilla blogg, där jag för det mesta skriver om min vardag, jag antar att de flesta som läser min blogg är vänner till mig, eller i alla fall har anknytning på något sätt. För som sagt, det är en liten blogg. Jag skriver min blogg mest för att när jag blir större tror jag det kommer bli kul att läsa vad jag gjorde som liten, som en dagbok. Men tillbaka till faktan om mig. Jag bor i utkanten av Göteborg med min familj, mamma Anna, pappa Magnus och min storebror Viktor. Jag går i åttonde klass på en skola i närheten där jag bor och där har jag jättemånga underbara vänner och tyvärr även fruktansvärt många läxor.. På min fritid just nu ägnar jag mig åt vänner, träning, fotboll och läxor/pluggande. Om jag ska beskriva mig själv är jag nog en glad tjej, skrattar mycket och ja, hoppas andra tycker att jag är snäll och så! Här var nog den lilla faktan om mig själv, som de flesta nog vet, men för er som inte känner mig så bra hoppas jag att detta var bra för er! :)

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0