MIN FRAMTID

Dag 1: Fakta om mig 
Dag 2: Bästa filmerna
Dag 3: 5 snyggaste killarna & 5 snyggaste tjejerna
Dag 4: Min framtid
Dag 5: Min familj
Dag 6: Drömresan
Dag 7: 10 sanningar om mig själv
Dag 8: I min väska
Dag 9: Mina kompisar
Dag 10: Favoritlåt för tillfället

MIN FRAMTID:

Detta är egentligen en sak jag inte kan besvara, men alla kan ju drömma, så jag antar att detta jag ska berätta är min drömframtid. För det första ska jag ju göra klart min utbildning eller vad man ska säga, jag vill lyckas med mina studier, hehe. Just nu skulle jag gärna vilja bli advokat/domare/jurist eller något åt det hållet eller läkare. Verkar ju sjukt kul att vara med på rättegångar och besluta saker och så, samtidigt är det jättekul med människokroppen tycker jag, liksom, hur allt funkar och att man kan "laga" saker som slutar fungera, ja, något av det skulle jag vilja ha som yrke. Jag vill i alla fall ha ett jobb som är roligt, så att när jag vaknar vill jag gå till jobbet och inte tänka åh, nej, liksom! Sen drömmer väl de flesta om att ha en stor strandvilla i Miami, en takvåning på Manhattan, ett fint hus på Rivieran och Maldiverna, en stor fet motorbåt, en ferrari osv. Så det hade jag absolut inte tackat nej till. Man kan ju alltid drömma. Åh, det hade varit underbart, haha! Men det viktigaste är att jag vill ha en familj som jag älskar, eller ja, och att vi gör massa skoj så mina barn får en bra uppväxt. Sedan hade det ju inte skadat att ha en skitsnygg man som tjänar rejält med cash, haha. Men det är ju absolut inte det viktigaste. Men drömframtiden är ju att ha alla dessa fräcka bostäderna, en glad, lycklig och toppenfamilj, pengar osv. Hehe.. Men jag skulle vara supernöjd med min framtid bara jag har en familj jag älskar och som älskar mig, underbara vänner osv!  






Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0