10 saker..

...du kanske inte visste om mig:

- Jag tycker att matte är jättekul.

- Jag älskar att vara jätte trött så man bara somnar direkt när man lägger sig.

- När jag kommer in i en riktigt bra bok, har jag svårt att sluta läsa.

- Jag blir alltid väldigt glad när folk ger mig komplimanger.

- Jag tycker att det är kul att spela fotboll när det ösregnar.

- Jag tycker om att laga mat.

- Jag har hög press på mig själv.

- Jag har världens bästa humor, skrattar åt det mesta (;

- Jag tycker om att göra designer åt folk.

- Det tar väldigt lång tid för mig att komma på sånna här saker.

Kommentera?
Postat av: Lisa :)

Gör du headers till alla eller bara dina kompisar? :)

2011-02-06 @ 14:05:11
URL: http://llllisaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0