4 juli

Har haft sämsta uppdateringen ever, I knoooow! Men det är sommarlov, jag orkar verkligen inte sitta inne på dagarna för att göra blogginlägg. Veckan som gått har jag ju som sagt varit hos mormor & morfar. Igår så var jag med Sara & Johanna. Vi badade, och typ snackade och sådant. Sedan idag så var jag också med dem +Linn, Jesper & Hampus. Först spelade vi fotboll men det blev så sjukt varmt så vi badade istället, & det var ju skönt, haha! ;) 
Sen gick typ alla hem och jag och Johanna gick hem till henne och åt lunch och sen fixa vi våra naglar & så! 

Nu har jag i alla fall gjort en blombukett (nästan helt själv!!!) till min bror som fyller år i morgon, slått in lite presenter & hjälpt mamma att baka en tårta. 


Kommentera?
Postat av: Anonym

jaaa tack snälla! :):):)

2011-07-05 @ 13:30:01
Postat av: ingrid

jaaa tack snälla! :):):)

2011-07-05 @ 13:30:32
URL: http://ingridlovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0