my week

Känner mig skitduktig som har lagt ut typ etttusenfemhundrafemtio bilder från Kreta här på bloggen!!!!!! Nej, men asså jag la faktiskt ner rätt rejält med tid på att lägga upp dem här ;) 

Denna veckan har jag spelat tennis på dagarna & för det mesta varit med Sanna! Det är faktiskt superskoj med tennis, eller i alla fall när jag lyckas få in lite bra träffar, & det händer väl inte sådär jätteofta.. Menmen, det går bättre nu än i måndags i alla fall, hehe. Idag var jag dock och vaccinerade mig efter tennisen och sedan träffade jag Johanaaapanna! Trevligt värre! ;)

Nu måste jag packa igen, ska iväg till mormor & morfar och sen ska jag stanna där nästa vecka själv. Eller ja, mormor & morfar är ju såklart där, men inte resten av min familj. Så det blir väl skoj! Får träffa kusinerna också & det är najs!


Kommentera?
Postat av: Amanda

Har just nu en tävling på på min blogg där du kan vinna ett valfritt iphone skal! Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen: http://aamandanathalie.blogg.se/2011/june/tavling-vinn-ett-valfritt-iphone-skal.html#comment



Om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för att jag störde!

2011-06-24 @ 21:46:53
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0