10 THINGS ABOUT ME ★

★ Jag heter Anna & Lovisa i mellannamn
★ Jag är allti jättenoga med att låsa dörren när jag är ensam hemma, annars känns det som att någon ska komma..
★ Jag är väldigt lättskrämd. Blir rädd för brödrosten när bröden ploppar upp ni vet!?
★ Jag älskar att kunna ha shorts på sig!
★ Jag tycker det är roligt att laga mat
★ Jag skrattar åt typ allt & har grym humor!
★ När jag tänker på något roligt kan jag bara börja skratta helt random
★ Matte är ett av mina favoritämnen
★ Jag älskar att ha rent i mitt rum, men stökar ändå ner typ direkt efter att jag har städat..
★ Jag tycker att hallon är godare än jordgubbar

(idé tagen av Julia)

Kommentera?
Postat av: Moa<3

yeayyhh!

ännu en 10 things about me:)

lovvvee, to ya<3

2011-05-31 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0