5/5 toast!

Kom hem för kanske 45 minuter sen eller så. Filmen var i alla fall sjukt bra. Fast ja, lite sorglig och så men den var i alla fall 5/5! Innan så var jag ju hos tandläkaren och jag hade inga hål och bra tänder så haha det var ju bra! Sen åkte jag in med Moa, Johanna och Jesper så åt vi på subway och sen mötte vi Julia Brandt så kolla vi på Breaking Dawn som sagt! Måste på TwiDay nästa år, åh, kan inte hålla mig tills part 2 kommer, längtar! Men nu måste jag läsa igenom engelska för vi hade ju läxa tills i morgon, jobbigt.. Men det fixar väl sig. Sitter och lyssnar på Justin Biebers julalbum nu, love! Men ja, måste göra engelskan, så vi hörs i morgon, puss.



Kommentera?
Postat av: eellen

sjuuuuukt fin header!



saknar dig hjärtat <3

2011-11-17 @ 22:31:58
URL: http://eellenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0