BREAKING DAWN!

Shit vad jag INTE kan hålla mig!!!!!!!! AAAAAAH, PÅ TORSDAG SER JAG DEN, WEEEEEHOOOOO! Fattar ni? TORSDAG!!! Det är ju sjukt snart! Nej, ursäkta. Men ni fattar inte vad jag har längtat asså!? Okej, haha, ni tror typ jag är värsta twilight-freaket nu. Men ja, både böckerna och filmerna är ju bara helt extremt bra. Älskar det i alla fall. Så på torsdag efter skolan ska jag & några kompisar se den! Aaaaaah, längtar typ ihjäl mig.. 





Kommentera?
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TWILIGHT! omg bäst! jag ska också kolla på den på premiären ^^ ÅH HERRE! och idag så fiick man reda på att man inte behövde faka att se ut som 15, dom har sänkt den till 11 år! WIHOOOO PEPPAD

2011-11-15 @ 19:49:08
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/
Postat av: jeeespeer :D

kommer bli bääääääst! :D <3

2011-11-15 @ 21:34:03
Postat av: Andrea

Jag ska oxåå see den!! längtar!

2011-11-16 @ 08:14:59
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0