I'm sooooo tired

Hejsaaaan, har gjort matte nu ett tag med pappa, eller han hjälpte mig med det jag inte fattade riktigt. Tror jag fattar det mesta nu, hoppas i alla fall det.. Ska göra mig i ordning och lägga mig i sängen och läsa igenom biologin, kom på att vi har läxa tills i morgon, men gjorde den lite på lektionen i går så det blir inte så jobbigt nu. Men är jättetrött så jag somnar nog ganska snart. I morgon på morgonen ska jag till läkaren och kolla mina öron, för jag har fortfarande lock så jag hör verkligen inte bra, haha. Helkonstigt.. Menmen, sen på eftermiddagen ska jag till tandläkaren och sen ska jag in till stan och se på BREAKING DAWN, längtar!!!! 

Haha, i'm a fjåååårtizz xD<33333333

Kommentera?
Postat av: A-m-a-n-d-a ♥

vet inte om du har en iPhone, men men! http://aamandawahlgren.blogg.se/2011/november/tavling-1.html#comment

2011-11-18 @ 21:30:46
URL: http://aamandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0