Köpenhamn

Känns jättetråkigt att lovet snart är slut, det gick alldeles för fort! I alla fall har jag mest varit hemma detta lovet, bara varit med kompisar och sånt. I onsdags var jag dock i Köpenhamn över dagen med Julia. Därifrån fick jag med mig lite saker från Abercrombie & Fitch och en berlock till mitt Tomas Sabo armband. Älskar lukten i A&F affärerna, gud vad gott! Sen luktar ju kläderna parfymen tills man tvättar dem, så aaah, det är underbart! Är i alla fall nöjd med de sakerna! 
image description
Snygga påsar, eller det på påsarna kanske man ska säga, haha. :)

Kommentera?
Postat av: johannajenseeeeeeeeen (L)

kan du inte ta kort på allt du köpte och sen lägga ut ????:D

2011-11-05 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0