Läxorna tar över mitt liv

Kom inte så långt med pluggandet förut, fastnade vid datorn och sen skulle jag äta och sedan fastnade jag igen.. Menmen, ska ta och stänga av datorn nu, så blir jag inte distraherad, hehe, för jag måste verkligen plugga eftersom att det är så sjukt mycket i skolan. Det är verkligen jättejobbigt, AAAAH.. Hoppas på en lugn vecka snart. Nästa vecka blir nog inte så lugn, för vi ska ha biologiprov och antagligen franskaprov, men jag hoppas att veckan efter det blir lugn, känner att jag inte orkar med typ 10 läxor varje vecka, vi går ju ändå jättelänge i skolan, varför då dessutom få läxor man måste ägna nästan hela sin fritid åt? Lackar sönder på alla jobbiga läxor :( :( :( :(


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0