Moa & Johanna

Igår kväll hade vi gäster, men var bara med och åt, sen gick jag iväg till Johanna, där var också Moa. Så kollade vi på film och pratade och så. Sen sov jag där och idag så bara slappade och segade iväg förmiddagen och kollade på Vampire Diaries, fick låna första boxen så nu vet jag vad jag kommer titta på a lot! Sen gick vi iväg till Moa och bakade morotskaka till franskan, pratade och så. Sen så var det fotboll och nu har jag nyss kommit hem från den och ätit lite fruktsallad. Ska hoppa in i duschen och sen läsa igenom franskan. Sen ska jag titta på ett avsnitt av gissa vad? Vampire Diaries, haha. Men vi hörs i morgon. Puss


Kommentera?
Postat av: liza

hehe

2011-11-21 @ 10:31:03
URL: http://lizolini.devote.se
Postat av: Julia Hill

Vilken fin blogg du har! Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2011-11-21 @ 17:27:28
URL: http://juliasmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0