My life = PLUGGA...

Slutade vid typ 3 idag så det var härligt, eller, det är typ vår tidigaste dag, så för mig är det i alla fall härligt. Sista lektionen var ganska skön, vi har fått FatBoys till arbetslaget så vi satt där och läste Romeo och Julia, man fattar typ inget om man bara läser så vi gjorde lite teater av det, så det var ändå helt okej! Johanna var här nyss en liten stund bara, men måste plugga nu, jag har matteprov i morgon. Känner att jag skriver att jag måste plugga hela tiden men det är typ så. Vi har verkligen mycket läxor och prov och sånt. Men ja, det måste ju göras så det är lika bra att göra det så bra man kan. Bloggar senare, puss

Har typ inga bilder så det blir en gammal igen, också sommaren 2010, oj vad kort hår jag hade.. 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0