sjuk

Jag vet, jag är helt sjukt dålig på att uppdatera min blogg.. Säger alltid att typ "jag lovar att bli bättre" men jag håller typ aldrig det, haha. Men ska göra mitt bästa nu och försöka uppdatera bättre! Orkar inte berätta vad jag har gjort sen jag bloggade sist. Men jag har i alla fall blivit sjuk så har varit hemma från skolan igår & idag.. Hoppas bara jag hinner bli bra till fredag för då ska jag, eller mitt fotbollslag ska ha träning med Torbjörn Nilsson, så det kommer bli sjukt bra tror jag! 

Just nu ligger jag i sängen & hostar.. Ska nog snart ta mig en dusch, så jag blir lite pigg. Lär väl inte göra något speciellt idag, typ vila, kolla på film och så. 


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0