Torbjörn Nilsson & lerigt...

Kom hem från träningen vi hade med Torbjörn Nilsson för en stund. Det var verkligen jättekul!

I skolan hade vi ju orientering på förmiddagen, man kan väl inte precis säga att det gick bra, haha. Först letade vi efter en kontroll i typ 30min.. Sen sket vi i den och fortsatte, så var den typ på samma ställe som några andra, lite segt. Så trillade Amanda så hennes skärm sprack på iPhonen så alla var typ ganska sega och så, ville bara komma i mål, så skulle vi ta en "genväg", så sprang vi där och så bara sjönk vi ner i massa lera, haha helt sjukt mycket lera.. Sjukt kul var det i alla fall! Sen kom vi väl inte i mål på toppentid, men jaja.. Sen var vi med på typ 5-10min av geografin sen skulle vi ju till Valhalla, så egentligen ganska onödigt att vara i skolan, haha. 

Men nu måste jag städa mitt rum för det är sjukt stökigt och mina kusiner kommer snart så ja


Kommentera?
Postat av: amanda

hej allt bra? :)

kram

2011-09-23 @ 22:54:21
URL: http://toppamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0