TISDAG

Åt frukost för kanske någon timme sedan, vaknade runt 10 idag tror jag men reste mig nog inte ur sängen förrän 11.30 eller något, hehe, och sen dess har jag bara degat och tittat på gossipgirl. Vi vann i alla fall matchen igår så det kändes gott, kom hem strax före 18 tror jag och då tog jag ett långt bad & tog det lugnt hela kvällen, var sjukt trött haha. Är fortfarande det så idag blir nog bara stanna hemma, ska börja läsa hungerspelen tänkte jag, och sedan ikväll är det fotbollsträning. Vädret känns dock gaaaanska omysigt, menmen! :)))


Kommentera?
Postat av: Anonym

ladda upp bilderna fršn guadelope nu do!!!!! :P

2012-04-11 @ 18:22:07
Postat av: Helena

Så jädra bra bok!

2012-04-20 @ 17:53:15
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0