MY BLOG

Jag vet att jag suger på att blogga, men är ändå så himla glad för jag kollade nyss på min statistik och den har inte sjunkit särskilt mycket alls, trots att min uppdatering är katastrof, hehe. Fick förresten häromdagen någon fråga om hur många läsare jag har, och, min blogg är en väldigt liten blogg, haha, har väl inte direkt gjort något för att få den stor och den är ju inte den bästa, men min statistik ligger på runt 50 unika per dag. Haha, lite pinsamt medans alla andra har typ flera hundra? Menmen, life goes on, hoppas jag..


Kommentera?
Postat av: Nathalie

mejlat dig nu :)

när blir header klar?



2012-01-31 @ 18:56:39
URL: http://nathalieenglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0