NI ORKAR INTE LÄSA, HAHA

Hejhej, bloggade inget igår men jag typ glömde, hehe. Efter skolan var jag med Julia så typ chillade vi bara och sen vid 10 någon gång skulle vi iväg och möta Oliver & Erik, men så kom Suzana, Bea & Vanessa så de hängde med men det slutade i alla fall att vi va på nedervåningen hos Julia och typ gjorde ingenting haha, de va i alla fall jag, Julia, Suzi, Bea, Vanessa, Oliver, Erik, Oskar & Jakob tror jag han hette.


Idag har jag varit i stan med mamma och vi letade runt i hela stan efter konfaklänning men det fanns verkligen ingenting, så vi åkte hemåt men så såg vi någon liten butik i Vasa och bara gick in där snabbt och där hittade jag faktiskt en fin, så jag är nöjd :) Köpte även ett par blå byxor och en bh, kanske kan visa byxorna i något inlägg. 
Sen ikväll ska jag vara med Julia & Moa som det ser ut just nu, vet inte vad vi gör men det blir alltid kul med my girlzz :))

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0