Letters to Juliet

Hej!
Idag åkte jag och mamma till något som heter Orienthuset där man kan köpa baklava, det är typ sötsaker, jättegott! :p
Sen åkte vi in till stan och åt lunch på Le Pain Francais. Sen gick vi till Bergakungen och kollade på Letters to Juliet.
Den var verkligen superbra! Rekommenderar den om man gillar kärleksfilmer :)
Det är Amanda Seyfried som har huvudrollen och hon är verkligen jätteduktig!
Nu ska jag ner och hjälpa mamma att laga tacos :P
bloggar senare puss

Kommentera?
Postat av: vvvvvel,maa - <3

Hej sospop! Du är gryyyyyym på att göra snygga headers!



du hjälptee jemjem att göra en bloogg o så skrev du klicka HÄR för att komma till min blogg, o då undrar jag hur länkar man och döper länken till egna ord?



thhhxx :))

2010-08-09 @ 20:15:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0