sjusovare

Idag väcktes jag typ 11.30. Skönt att sova så länge! Jag sitter fortfarande i pyjamas. Men jag ska ta ett bad om en stund så jag orkar inte ta på mig kläder innan det, haha. 

Idag ska jag bada, fixa mina naglar, fixa i ordning mitt rum. Ja. Det är väl det jag kommer hinna innan Julia kommer hit. Då ska vi fixa oss till "myskvällen" tillsammans. 

Jag kan lägga ut outfit och så sedan, så får ni se hur jag kommer att se ut!

PUSS

Bild från flygplats i Bryssel tror jag. Jättegott från Starbucks. Ungefär som frapino från EspressoHouse.

Kommentera?
Postat av: A

SV: Vinnaren av dagens blogg är nu avgjord. Blev du den lycklige?

2010-11-13 @ 16:39:13
URL: http://saraochalvahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0