Snart är det fredagsmys...

Hej på er! 

Innan tandläkaren köpte vi färska frallor på ett bageri/konditori som heter Brödhuset. Så när vi kom hem gjorde vi goda mackor till lunch. Mumsigt! Vi köpte även Gustav Adolfs bakelser, eftersom att det är Gustav Adolfs dag idag. Bli säkert gott!

Efter lunch åkte mamma och jag till Freeport. Hittade lite saker men inget som passade så det blev ingenting köpt. 
Och nu har vi precis hyrt 3 filmer till "fredagsmys" i kväll med familjen. Jag kan senare lägga ut en bild på dem. Kommer inte ihåg vad de heter just nu. Förresten måste jag påminna mig om att lägga ut bilder från höstmarknaden jag var på för exakt en vecka sen faktiskt. Ni vet när jag var hos mormor och morfar!? 
Ska ta och ladda över bilderna nu. Sen kommer bilderna upp!

Fast nu skulle jag visst fika, så laddar upp bilderna sedan. 
Hugs

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0