Fruuseen..

Hejsan.
Imorse väckte pappa mig med Amerikanska pannkakor. Mummmmaaa! Hade florsocker/lönnsirap på.
Sen åkte jag, pappa & Viktor på något med BMW. Vi provkörde en bil iaf, haha :P
Nu har jag precis gjort lite läxa jag har till imorgon. Gillar inte att ha läxa över helgen.
Är jättefrusen så jag har gjort en kopp te som jag ska dricka snart när jag läser i Oliver Twist.
Senare skall jag även på fotboll. Roligt är rätt ord för det!
ha det.
pussar

Kommentera?
Postat av: vanessa

vill nt starta bråk men... många kanske skriver så men detta kom ja på. att skriva mummaaa. o nu gör du o julia de. fortsätt. men vill bara att du ska erkänna att du typ tog det från mig, för du har aldrig skrivit så innan. men ha det gött puss haaaaaj

2010-09-19 @ 22:52:09
URL: http://byvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0