dåligt schema!

Hejhej!
Kom hem från fotbollen för en stund sen, bloggade ju inte efter skolan men jag var med Sanna så hann inte. Som sagt spelade jag ju fotboll också & det var kul som vanligt! Skolan idag var väl ganska seg, eller vi satt typ i flera timmar & gjorde typ ingenting!? Fick absolut världens sämsta schema dessutom! Slutar typ halv fyra på fredagar, HALV FYRA!!! Helt sjukt typ.. Sen slutar vi sent alla andra dagar med, vår tidigaste dag slutar vi tre. Aja, ska inte klaga mer nu, haha. Det funkar säkert. Måste bara klaga lite till, haha.. Men vi har typ sjukt långa lektioner med. Har 100-minuterslektioner typ. Heeeelt sjukt! Men det blir väl bra när man kommit in i det. Men nu ska jag städa mitt rum lite, för på torsdag kommer några gubbar som ska sätta upp mina nya tapeter till min fondvägg, wiihoo. Så ha det gott! Puss



Kommentera?
Postat av: Nicolett

Vi slutar 10 i FYRA på Fredagar OCH torsdagar!!!!!!!!!

Måste sluta i min ridning och allt sånt pga skit schema!!!

2011-08-24 @ 19:04:21
URL: http://enligtnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0