trötter

Idag var väl skolan helt okej, fast var sjukt trött när jag kom hem så jag bara låg och slöa i soffan i flera timmar, haha. Nu har jag i alla fall tittat på True talent & så har jag, eller pappa hjälpte mig och typ tömma en vägg i mitt rum, flytta en bokhylla, ta bort en hylla & så för att han som ska sätta upp min tapeter ska komma åt typ. Men ska ta en dusch nu, sen lägger jag mig nog ganska tidigt för är fortfarande ganska trött. Har inte så mycket att berätta just nu, så ni får ha det så bra!

hitta en bild på julia & mig från början av 7an, så ett år sen..

Kommentera?
Postat av: A

Åååååh, vilka söta tjejer :)

2011-08-24 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0