Vad har jag gjort idag egentligen?

Kom hem från skolan för en dryg halvtimme sen. Så nu har jag ätit och lite sånt.
Idag i skolan gjorde vi typ ingenting kändes det som, haha. Först två lektioner som var ganska slappa, och sen var det håltimme på gympan + att vi hade lunch efter så det blev typ 2 håltimmar. Då var jag och några kompisar och kollade på när åttorna spelade volleyboll och så spelade vi lite själva. Så det var ganska skoj. Sen så hade vi två lektioner men vår lärare och vikarie var sjuka, så vi kollade bara på en bit av Titanic, sen slutade vi. Så det var väl en ganska slapp dag kan man väl säga!? :D
Nu ska jag kolla på halv åtta hos mig som jag missade igår och sen ska jag göra lite läxa, ikväll ska jag på fotbollsträning också!



Kommentera?
Postat av: amanda

GRATTIS!

Du är nu med i min blogg och tävlar om att bli månadens blogg, skriv ett inlägg här på din blogg om att du är med och tävlar om att bli månadens blogg i min blogg och länka mig blogg, sen är det bara för dig att be dina vänner/bloggläsare att rösta på dig!

LYCKA TILL/AMANDA

2011-03-04 @ 20:48:40
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0