back on track, again.

Usch, jag skäms verkligen! Men vi får säga att jag har haft en bloggpaus. Har verkligen inte haft någon blogglust de senaste veckorna. Men nu är jag på spåren igen och ska verkligen försöka att blogga mer. Har bestämt mig för att jag i alla fall ska göra minst 2-3 inlägg om dagen. ;) 

Igår rensade jag mina gaderober, det kändes himla skönt efteråt, blev några kassar med saker som är för små och sånt jag inte använder.. Gött att det inte är så himla stökigt heller, hehe.. ;) Ska typ "göra om" lite i mitt rum snart, så  började med att fixa gaderoben. Vill tapetsera min fondvägg ocksåå & fixa lite snyggt. Kollar typ på internet efter inspiration, men jag har lite idèer själv ocksåå, hehe. ;)



Kommentera?
Postat av: Andrea

Veckans blogg & Frågestund på bloggen !

2011-05-14 @ 16:59:03
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0