Kreta

Vet inte om jag har berättat? Men jag ska i alla fall till Kreta 3-10 juni. Ska bli sjukt härligt! När jag kommer hem är det bara 2 dagar innan skolavslutning och det är typ inga riktiga skoldagar, så jag måste säga att det är himlans gött! ;) Jag ska dit med min kära moder, bara vi två. Ska till en liten by på nordvästra Kreta. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette, hehe. Men ska i alla fall bara ta det lugnt, bada & ha skoj! Hoppas på en lite snygg bränna också, hehe.

Kommentera?
Postat av: lollo

du får ha det så bäst underbara sara<3

2011-05-24 @ 22:17:38
Postat av: lollo

du får ha det så bäst underbaraste sara <3

2011-05-24 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0