Moa

Idag var skolan ganska kul, eller det rullade på, så det var ju skönt! Men har haft lock för ena örat hela dagen, man känner sig seriöst lite handikappad, det är jättejobbigt, haha. Har försökt med allt att få bort det, jaja, det försvinner väl snart, det typ kicklas också, haha. Efter skolan var jag med Moa, som jag precis följde en bit hemåt. Vi satt bara och prata om allt möjligt, jättemysigt! Nu ska jag i alla fall göra matteläxan, så den är gjord. 
image description
haha, hej Moa :):):):):)

Kommentera?
Postat av: vilma :)

Haha, jag har haft lock för örat jättemånga gånger..:(Min familj är nån slags öronlocksfamilj antar jag!

Fin blogg iallafall :D <3

2011-11-07 @ 20:21:53
URL: http://truuebelieber.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej Sara! Hahha

2011-11-07 @ 20:38:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0