Saw 2

FAAAAN! Haha, nej, men jag hade skrivit värsta långa inlägget så råkar jag kryssa ner sidan, FML! Får skriva om det jag orkar, eeehe.. Kom hem från Moa för en liten stund sen, såg ju som sagt Saw2 där med några kompisar och den var sjukt mycket äckligare än 1an vi såg i fredags! Usch, tänker på den där gris-masken som kom upp ur badkaret i slutet, ja ni som sett filmen fattar vad jag menar.. Jaja, men det är inte så farligt nu efter i alla fall & det är ju bra, hehe. Men nu ska jag ta och byta om till mjukiskläder för jag fryser.. Sen måste jag läsa religion också för det är tills i morgon och jag kan det typ inte, FML igen. Nej, men det löser sig! 

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0