Träningsverket

Ska göra i ordning det sista och gå och lägga mig nu, kanske tar och tittar på vampire diaries, men jag tror nog att jag bara somnar strax istället. I morgon slutar vi tidigt, eller inte direkt, men vår tidigaste dag, 14.55. Efter skolan ska jag med Johanna till gymmet så ska vi ha någon sån här guidning i gymmet för egentligen måste man ju vara 15 men det har fixat sig ändå. Det blir säkert kul i alla fall! Nu när det bara är 2 fotbollsträningar i veckan kan det ju vara bra med lite annan träning också. Men vi hörs i alla fall i morgon.. Önskade att mobilbloggning funkade, men det gör det ju inte för mig så, nothing to do about it. God natt


Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0