happy birthday to me!

Jag vet, min blogg är kass med uppdatering just nu.. I helgen har jag i alla fall haft dagläger med konfan. Igår var vi i krykan i 10 timmar! Lite segt, haha.. Men idag är det min födelsedaaag! Wiiiihoo, imorse blev jag väckt med jättegod frukost & paket och så! Sen var jag i kyrkan typ 2h för det var gudtjänst som sista grej på lägret. Jag har också haft match idag, det blev 1-1 & vi spelade riktigt bra! Har vunnit serien nu, så det känns helt underbart! 

Nu har jag precis ätit en jättegod middag + tårta, så är jättemätt, haha. Några vänner till vår familj är här, så det är väl kul! Men ska ta kort på mina presenter nu, för jag har lovat att lägga ut det här så jag bloggar snart! 



Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0