daa town

Hej! Kom hem från stan för en stund sen. Kollade på lite saker jag önskar mig, fyller ju år snart! Wiihoo! Hittade en massa fint, så hoppas jag kanske får något! Köpte även present till min kära vän som har fyllt år och ska ha tjejmiddag, ni veet! Så hoppas den presenten blir bra. Skulle egentligen gått på talangträning idag, men i torsdags på fotbollen skadade jag knät och det är fortfarande lite svullet och gör ont när man springer, så skulle vila det. Dessutom var jag jättetrött i förmiddags så hade typ inte pallat! 

Igår kväll var jag med Johanna & Moa, vi typ pratade, kollade på the vampire diaries & det var jättebra & så åt vi massa gott & så! Det var i alla fall mysigt.


Kommentera?
Postat av: juliaaaaaaaaa

åååh vad du är fin bäris

2011-09-12 @ 07:02:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0