haaappy

Kom hem för en liten stund sen. Har varit en jättebra dag idag! Först hade vi Religion, dock var den lektionen ganska lång, men i alla fall. Sen matte & sen slutade vi, så det var jättehärligt! Då gick jag och några kompisar till Askimsskolan för de skulle hälsa på sin gamla fröken och så! Sen åkte i alla fall jag, Julia, Moa & Johanna till förlunda torg. Först åt vi lunch på Subway & satt där och pratade om allt möjligt jättelänge, jättemysigt verkligen! Sen gick vi runt ett tag och kollade & så, men hittade inget som jag köpte. Sen gick vi och tog varsin McFlurry och pratade ännu ett långt tag! Sen träffade vi en del vi kände och så var tydligen Maria Montezami där, så vi gick och kollade men det var helt sjukt lång kö fram till henne så jag tog bara ett kort på henne, hehe. Har i alla fall haft en toppen dag & är på jättebra humör, haha! 

haha, skev bild, men skit samma..

Kommentera?

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0