16/2

Jag misslyckades med mitt tidsinställda inlägg som skulle kommit upp under dagen. Men i morse åkte jag, Moa & Julia in till Egg & Milk och åt en mycket god men väldigt mättande brunch. Satt där ett tag och pratade om allt möjligt! Mysigt. Sen åkte vi in till stan och gick runt i affärer tills vår bio började, vi såg En gång i Phuket och den var rolig & bra tycker jag! Sen gick vi runt ett tag i stan och jag hittade en t-shirt på Weekday som jag fick med mig hem. Kom väl hem för en dryg timme sen och sen dess har jag bara slappat och kollat på gossip girl, love! Om någon timme ska jag iväg till gymmet och träna, ska på pass men får se om jag även gymmar eller springer lite. 


Kommentera?
Postat av: E L L E N

ohmay va vacker du är!

2012-02-20 @ 20:22:34
URL: http://eellenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0